För en månad sen...

På en månad kan det bli helt annorlunda. Full vinter. Fan också. Det här är foton som togs den 6 november. 


               


                
                                                              Madde


       
                                            Madde genom köksfönstret


       
                                                                    Sessan


       
                                                                   Lucky


       


       
                                      Färdiglekt med bollen för denna sommar


Jaha, då har det gått en dag igen. Imorgon nya uppgifter. Ska ringa veterinären om Måns för uppföljning. Det börjar läka men jag ska väl höra efter lite mer. Möte på Föreningarnas Hus på kvällen. Däremellan en massa annat. Men först sova. Det brinner i kaminen, katterna har fått mat.

Kommentarer
Postat av: Marion

Hej!



Vad har hänt med Svarten? Har inte sett några rader eller foton av honom på länge, har han dragit vidare?



Mvh

2010-12-06 @ 11:33:25
Postat av: Lillemor

Han har inte visat sig här på länge. Jag är rädd för att nån har avlivat honom, han började stanna hos andra i Marma och dom var kanske inte så tålmodiga som jag är...synd på honom, han såg ut att må så bra. Om jag tar kontakt så blir det bråk tror jag, och det vill jag undvika.

2010-12-06 @ 12:05:34
Postat av: Marion

Fy vad tråkigt :(

2010-12-11 @ 02:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0