FLICKA

Ja-a, så blev det som jag trodde - det blir en flicka. Nu har jag glömt vilket namn det skulle bli - nånting på Mo---? Inte Pixie i alla fall, som var på tapeten ett tag. Det blev ju kattnamn istället. 

Men det är ett tag kvar, ca nio veckor enligt uppgift. Innan dess ska det vara häftig vinter ett tag till, kallt och snö. Nä jag tycker att det räcker nu. 
Sitter och väntar på att Svarten ska dyka upp, det är ju så himla kallt! Eldar i pannan hela tiden. 

Lägger in fler vinterbilder medan jag väntar. 


       
                                          Puttifnuttan Linn syns knappt 


       
                          Nödskottning rakt över vägen innan snöröjningen kom 


       


       


       


       


       


       


       


       


       


       


       


       


       


       


       


                            SNÖ SNÖ SNÖ nu får det hända nånting annat snart!

Kommentarer
Postat av: Alex

Mollie var det :)

2010-01-06 @ 00:25:15
URL: http://lundgrenalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0