LITE vårkänning

       
                     Kolla solskenet i bakgrunden....Och ni ser väl tofsmesen? 


       


       
                                 Ystra katter - Musse och Strimma Lovisa


Men det är väl bara att inse att än är det vinter och det kommer det att vara länge än. Jag pep in på Forsells för att se om dom har nånting intressant till köket att elda i. Där stod en verkligt fin pjäs, en smalspis i gjutjärn Viking 30. Ojoj, den vill jag ha! 

                     Tänkte lägga in en bild av spisen här men det lyckades inte.
Och nu ska jag lägga mig och njuta av kaminvärmen....skönt att Pelle kommit hem så att man slipper grubbla över vad som hänt honom. Nu var han allt mager! Pipen har växt och är väldigt fin katt. 


                  
                                                                


                                                              Godnatt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0