Pelle hemma igen!

       
                             Pelle plutt plutt plutt tog ett skutt skutt skutt


Den här fina katten är äntligen hemma igen! Han har varit försvunnen i över två veckor. I det här vädret!

Vi är nog många som haft mardrömmar under den här tiden. Och Prisse/Pipen är nog glad nu, han också.

Fotot ovan är från Mats (husse).

                                  Här kommer ett par foton som jag tagit. 


       
                                  Han är bra mycket större nu, sägs det


       

Är det nån som kan resten av ramsan om Pelle plutt? Nånting om bron och hammarn och kammarn?

                                              HÅLL DIG HEMMA NU, PELLE!!!




Kommentarer
Postat av: Mari

Pelle Plutt, Plutt, Plutt tog ett skutt, skutt, skutt över ån, ån, ån tappa tån, tån tån. In i kammarn efter hamarn spika fast den lilla tån.



Något sådant har jag för mig att den går :-)

2010-01-11 @ 16:24:18
URL: http://www.mariekengren.se
Postat av: Alex

Ring nästa gång du ska till pappa så följer jag med

2010-01-11 @ 16:59:34
URL: http://lundgrenalexandra.blogg.se/
Postat av: Farmor/Lillemor

Till Mari - ja så gick ramsan!



Till Alex - vi hörs om detta. Fika/äta tillsammans nån dag?

2010-01-11 @ 20:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0