Trädtrauma

       

Det blev naturligtvis för tungt med all snö till slut. Än så länge har endast den här grenen brutits men än är det ju inte "faran över".


       
 Ojojoj, tur (skicklighet) att Åkerö ansades förra året. Eller när det var. Åkerö till höger.


       
Väcktes av att Svarten satt på kattbrädan och stirrade in: MAT! Det blev livat på insidan av rutan....


       
Efter maten sitter han nöjd och spanar. Måns ligger inne - på säkert avstånd - och tittar på honom.


Alla mina katter har respekt för den här bjässen. Han nyper till dom ordentligt ibland för att visa vem som är kung. Inomhus går det mycket bättre, idag satt Måns intill och tittade när han åt. Ett problem är att han nyper till mig också när det passar. Biter mig i benet helt enkelt, när det är nånting som inte passar. Så jag har blivit bra på att parera, att inte befinna mig på bitavstånd när det är trängt läge. Ja vad allt får man inte vara med om. 


         

Strimma Lovisa var också med ute. Jag var ute i bara skjortan. -5 grader, rena sommarvärmen!


       
                                Puttifnuttan Linn drar iväg.... Strimma kollar



       

Kommentarer
Postat av: mats

spännande med katter, själv har jag burit över Pelle å Pipen nu...vänjer sig fort å har både käkat och gått på lådan...vi syns kanske till helgen...välkommen på fika

2010-01-20 @ 21:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0