Var mäter Aftonbladet temperaturen då?

Här är det nu -23 grader, i AB står det -15 grader (kl 22). Eldar både i pannan och i kaminen.

Man får inte precis nån lust att göra nånting - men nu kom jag just ihåg att jag ska fylla på fågelmat så att det finns tidigt imorgon när det ljusnar. Och Svarten ska in - om han kommer. Inatt sov han i källaren igen och jag hade ett elektriskt element gående där nere. Han kom inte upp förrän vid 11-tiden.

Jag ska skaffa KATTLUCKA och sätta i dörren ner till källaren. Man kan ställa in dom så att det bara går att gå ut eller in, eller både och, eller så kan man stänga den helt. Sen kan jag ju ha källardörren där nere öppen eller stängd. Som det är nu öppnar och stänger jag dörrar tusen ggr per dag. 


       
                                  Lucky är fortfarande lika förtjust i Tiger


       


         
                                               Skavfötters - heter det så?


       
                                        Fis inte nu Tiger för då är jag rökt


                                       En iskall sväng till Diskusvägen igår

       


       
                                   Det är fler som har vimpeln uppe, va bra


       
                    Här syns det att man ligger nere i backe (vy från Diskusvägen)


       
                                           Lika mycket snö här som där


       
                                                     Än finns det postbilar....


       


       
                                                      Pixie lite förskräckt


       


       


       


       


       


       


       


       


       


       
                                                            Findus fryser


       
        


       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0