Vårluft (?)

       
                                                               Mot öster


       
                                                               Nordväst

Jag blir aldrig klok på väderstrecken här (eller nån annanstans), om det är som jag tycker så finns det inte plats för nåt öster egentligen.  


       
                                          Strimma - se vilken stil hon har


       
                                                              Musse


       
                                                             Koltrastar?


       
                                                               Tjena!


       
                                          Det är högertrafik i rännorna


       
                                                         Isbjörnens kusin


       
                                     Tofsmesen är den tuffaste av dom alla


       
                    Miiiip! kom in matte det är farligt där ute om inte jag är med


       


                   Jo visst är det lite vår i luften. Man kan väl tro det i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Alex

Haha, rolig bild på katten i fönstret

2010-01-18 @ 14:14:41
URL: http://lundgrenalexandra.blogg.se/
Postat av: Alex

Ja, det vill jag gärna.

Men det skulle vara bra om den kan stå kvar nere hos dig till det är dags för flytt, om det går?

2010-01-19 @ 22:42:18
URL: http://lundgrenalexandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det går bra

2010-01-20 @ 22:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0