Crescent

       


Från Långtåjobbet i förrgår. Fint väder och ett fullt släp igen. Smörblommor i gräsmattan - den är klippt nu. 


       


Med uppstagat tak och målarfärg blir det här en toppenfin vedbod. Bra om jag kan göra en   plats    för Golfen till vänster. 


       
                                                                 SKROT


       
                                          Bättre att titta uppåt (aspar)


Igår visade sig flugsnapparhonan. Hon ruvar i holken på uthuset så nu får man tänka om igen! 

Regn regn jag har täckt över klipparen, glömde det igår. Hittade bra ställe att leda regnvatten ner i tunna - uthusets takränna. Skottkärran stod där under, full med vatten. Okey, där får det bli vattentunna om det går.

                Till stan för kattvård nu. Sen somnar man väl lagom till Ida vaknar. 

I helgen gör vi ett nytt försök att städa på Flygstaden. Ska vi missa bröllopet imorgon då? Näää, jag satt i studentkorridor i Lund och såg det förra - knugen och Silvia. Då vill jag inte missa det här....
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0