Flugsnapparen

En fin dag igen. Får se om jag hinner klippa på baksidan idag. Dom senaste veckorna har det varit jobb jobb jobb av olika slag. Jag är trött men nöjd. Det går lite framåt i alla fall. 


       


Flugsnapparen bytte ju holk i år. Här syns han medan han diskuterade boendet med tilltänkt fru. Dom flyttade faktiskt in, troligen är det ruvning nu. Jag har inte satt dit trädgårdsmöblerna, väntar tills ungarna flugit ut. 


       


       
                                                 Jobbigt med semester
 

       
             Hu vad det ser ut! Röjning pågår. Ska måla väggen, sen trava ved där.


       


       
                                             Nä titta på dom här istället....


       
                                 Det börjar bli skapligt fint i skogsbacken


       
                                                 Kolla vad jag kan! sa Linn


       
                                                        Paradisäpple 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0