George (?)

Hej här är jag igen. När det kommer skurar tar jag en paus och bloggar, eller när jag tar fika. Rensat klart runt två träd, planterat dahliorna. Nu kommer Långtå och Rosa Pantern...


       
Långtå på gång. Lucky flyttar sig aldrig förrän man närapå kört över svansen. Cool katt. 


       
                                     Linn puttifnuttan i gamla skottkärran


       
                                             Katt-tassar på Volvorutan


       


       


       


       


       
                                              Min tvättho äntligen väck


       
                              Till Rosa Pantern. Man blir hungrig av Långtå.


       


       
        Där inne var George (om det är han...?), Marmas första pizzabagare tror jag


       
                                                     Nä men tjeeeenare!!


       
                                            Lunch currykyckling m ris


                         
                                               Blåklockor utanför Pantern     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0