Läggdags (22.13)

       


Duggregn. Var ut och fotograferade regnbågen. Ett fantastiskt ljus ute - moln och regn och sol - men det går inte att fånga med kameran. Åtminstone kan inte jag göra det. Men regnbågen fick jag!

Eldar lite. Imorgon Långtå. Möte på kvällen. Så jag ska nog gå och sova...

Bilresan till Hudik (röntgen) blev rena mardrömmen. Sovit lite natten före, inte ätit på sex timmar. Jag var helt enkelt trafikfarlig. Kunde inte hålla fokus och höll ständigt på att somna. Ruskigt. Öppnade sidorutorna, pratade högt och rörde på mig hela tiden. Det var fysikt plågsamt, faktiskt. Klarade inte av att betala med kortet i parkeringsautomaten, svor högt ve o förbannelse ("men vad i h-e är det här!!!????), fick hjälp av en vänlig dam. Jag fungerade helt enkelt inte, inget som helst tålamod.

Sen tog det en timme till innan jag kunde få i mig nåt - paj i cafeterian. Det godaste jag nånsin ätit, tyckte jag. Fotograferade pajen.

Resultat av röntgen? Det struntade jag i just då, men nånting är det på levern, troligen ett "födelsemärke" men det ska även kollas med magnetröntgen. En till fastetur till Hudik? Nej tack, då får nån annan köra. 


       


       

                               Ovan ett par vyer från städning av fd Hoppet.

                                        Godnatt. Ja nu är klockan ca 22.45.

Kommentarer
Postat av: Alex

Nästa gång kan du säga till mig, så kör jag. Då kan man till och med ligga bak i bilen och sova :)

2010-06-22 @ 22:44:59
URL: http://lundgrenalexandra.blogg.se/
Postat av: Farmor

JA TACK!

Godnatt!

2010-06-22 @ 23:07:33
Postat av: Alex

Huset ligger alldeles ovanför oss där vi bor nu. Gult tegelkåk med dubbelgaraget utåt vägen. Var Böna som bodde där innan han dog nyligen. Nummer 77

2010-06-24 @ 13:43:08
URL: http://lundgrenalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0