Mollan i keps

Blev lite ledig idag (!!!) så jag tänkte jobba i trägårn. Det började regna när jag tänkte klippa gräset på baksidan. Tyyypist, som ungarna säjer. Så jag bloggar lite istället. Snart ska vi till Ida och äta tårta, hon har slutat sexan nu. 


       
                           Nu är jag mätt i magen, då kan jag vara glad igen


       
                                           Phuuu vad dom grejar och står i! 


       
                                       Hm va mormor har roligt då.........


       
                                  Hit med mat!! och sluta tramsa, tycker Mollan


       
                                                          Hungrig Mollie


       
  Vi tog kaffe o kex - Annelie och Eyvind. Annelie berättar nog om den stulna bilen....

       
          Dom säjer att jag är så lik Lage....jag är väl inte lik Lage!! Han är ju farfar!


       
                                            Strimma Lovisa som korp       

Kommentarer
Postat av: Alex

Hon såg ut som en lite gubbe i alla fall, det är en sak som är säker :)

2010-06-12 @ 16:34:31
URL: http://lundgrenalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0