Snö 15 maj - återvändardag

       


Är man envis så är man....så här såg det ut på Rådhustorget efter Anders Södergrens lopp. Rekordvärme men snön låg kvar bra länge. Packad med pistmaskinen och förare var Årets eldsjäl Sören Larsson. För hans skull tog jag några foton på maskinen. Den är ju läcker också, eller hur. 


       


       
Tyvärr blev det en skada på maskinens band om jag fattade rätt. Tror jag det...själv skulle jag ha satt rullskidor på Södergren istället.


                        Mycket folk på stan och ett otroligt väder, sol och hett!


       


       


       


       


       
                                                       Gereon Myhrman


       


       
                 Och här stod Djurskyddet Bill & Bull med information och bössor


       
                                                      Katt på semester
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0