Sommarrum....

       
                                   Hej! Jag och min kompis vi är katter vi.


Tiger sitter i uthusets fönster. Där inne finns det möjlighet att göra ett sk sommarrum, det skulle kunna bli väldigt fint. Men först en massa jobb. Dom som hyrde har rivit ut golv och vägg och om jag skulle skriva vad jag tycker så brinner datorn upp. Man lär så länge man lever...det mesta av bråten runt garaget kommer från dom. Vad jag vet hade dom en lejguan i rummet på övervåningen (eller vad heter det, stort ödledjur, stackars krakar som måste vara inne i hus med folk, helt vansinnigt - och ormar Alexandra...hör hemma i naturen, berätta det för dina bekanta). Jaja alla dessa stackars djur som folk tjänar pengar på. Hundvalpar som dör i parti o minut i transporter...

Nu ska jag ut och fortsätta att måla dom gamla stolarna som hör till "Lantliv" vid uthuset. Faluröd täcklasyr. Sen skriva klart ett brev från Bill & Bull till Djurskyddet Sverige.

                                                          Vilket väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0