Direkt från Mina bilder

       
              

4,58 MB, tog 2 min att överföra. Är jag inte gullig förresten?? tycker Linn. Imorgon ska hon opereras men det vet hon inte än....och matte gruvar sig. Även Strimma Lovisa och troligen Morran, eller Prillan. Jag måste låna en transportbox nånstans. Sen blir det eländigt ett par dagar.  



         


       


       

Argbiggan Lucky är sällan arg numer. Här håller hon mig sällskap vid datorn. Hon ska opereras den 27 april, men det vet hon inte än. Även Pepsi på Diskusvägen och en katt till - Morran eller Prillan. Sen är det klart! Och sen är det sommar hoppas jag!


       
                                                     Många katter är det


       
                                                Gipshund från nåt loppis


       


       


       


       
                                         Så här kan himlen också se ut

       

Kommentarer
Postat av: mats

ha ha härliga katter,vilken stil på Lucky :-)

och vilka blommor sen..våreld/höstglöd,Orkide men vad är den tredje fina för sort..kommer inte ihåg..hmmm

2010-03-29 @ 05:49:39
Postat av: Morsan

Streptocarpus - såna hade mt jämt och dom blommade hela tiden. Här trivs dom också, just i det fönstret.

2010-03-29 @ 09:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0