Efter op

       


Köpt saltsten åt rådjuren idag, och mer värmeloggs och jordnötter till fåglarna och en massa kattmat och två fröpåsar (sockerärtor) och en krysantemum - allt på Granngården. Börjar bli stamkund där. 

Det har varit en jobbig dag. Fick hämta katterna vid 14-tiden. Stängde in dom i rummet på övervåningen och tänkte att dom skulle stanna där. Men när jag skulle gå upp med mat ikväll smet dom ut och nerför trappan illa kvickt. Sen dess har jag kollat hur dom beter sig och dom har ätit. Strimma var väldigt orolig så jag startade medicinering med smärtstillande redan ikväll (det var ingen lätt sak!) så nu är det lugnare här. Och jag är slut och ska gå och sova. 

Mötet med advokaten angående Hoppets konkurs gick bra. Den 26 april ska jag till tingssrätten i Hudikvall för edgångssammanträde - tror jag det heter. Då ska jag intyga/gå ed på att alla uppgifter är korrekta.


       
                                                               Godnatt!  




Kommentarer
Postat av: mats

..mycke nu,,kanske blir lugnt till våren...fina husdjur..utanför fönstret

2010-03-30 @ 00:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0