En sån dag

Jobbig dag har det varit och det har snöat hela tiden. Nu gör jag tidig kväller, lika bra det. OS är slut, blir lite tomt faktiskt. Jag såg till och med hockeyfinalen inatt trots att jag knappt kunde hålla mig vaken. Och curlingguldet såg jag också, det var då som magen var som ondast. 

Vattnet fungerar utom till toaletten på övervåningen. Fattar ingenting. Hoppas att det inte är ett dåligt tecken - skumt i alla fall. Gamla hus måste man nog prata snällt med. Och ha försäkrade - imorse kollade jag att jag verkligen betalat villaförsäkringen. Jo då. 

Här kommer lite trevliga bilder från den här dagen, på sånt som jag gillar. Katter till exempel. Och ved. 

         
                                          Känns tryggt och brinner bra


       
                                  Lucky känner doften efter Svarten, jojo!


       


       
                   Strimma Lovisa hittade ett intressant gömställe vid garaget


       


       
                                                           Linn puttifnutt


       
                               Halvsyskona Tiger o Strimma gillar varann


       

                                                             GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0