Slutspurt - slut på vinter!!

       
                   Kan man ju önska i alla fall....den sitter på framsidan i solen


       
                                 Diskusvägen...den här är mer rättvisande


En jämngrå dag i Bollnäs - 10 mars. Datortomografi. Hade tur den här gången igen, inflammerad gallblåsa är ju ingen stor sak och den ska bort så småningom. Men ont har jag haft!! I en hel månad.

 
       


       


       
Kontrast kl 9-11. Smakade vatten. Fick även kontrast intravenöst dvs i blodbanorna. Tack för att det finns teknik för att se rakt igenom en....


       


                    Mårten Andersson har målat på flera ställen inom sjukhuset.

         


       


       


       
                                     Den här är i emalj - snygg tycker jag


Sen åkte jag in i Bollnäs och köpte moccabakelser (men Tewes är godare). Kollade lite i skyltfönster intill konditoriet också - Mårten Andersson igen. Två olika tekniker vad jag kunde se.


       


       


       


       


         Åkte till Diskusvägen med bakelserna. Passade på att fotografera katter....


       
                 Misan/Missan framför datorn, där hon befinner sig för det mesta


       
            Pixie/Pepsi är snabbt framme och kollar om det är nåt gott till henne


       
Hon löper så nu är det snart farbror doktorn för sterilisering. Men hon är inte ensam om det - Linn höglöper och låter som en liten trumpet. Imorgon ringer jag veterinär. 


         
                     Såna "ögonbryn" har jag nog aldrig sett - hon är snygg Pixie      


Nu ska jag elda lite i kaminen samt storstäda katternas pelletslådor som numer är sågspånslådor. Trots att pelletsen lösts upp och är genomfuktig luktar det inte. Otroligt. 


       
                                          Amaryllis från Ö&B blommar nu

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0