Testar bildhantering

       
                    Den här togs från USB som enstaka bild, troligen förminskad


       
         Det här suddiga fotot (men trädstammen är ju skarp!) tog jag också från USB, oförminskat så det tog lite tid


       
                        5,39 MB direkt från USB, tog kanske 2 min att överföra

Så här får jag göra framöver - från kameran till Mina bilder till USB....tror inte att jag kan lägga in fotona direkt via programmet och till USB. Får väl kolla vidare...

Från det ena till det anra - köpte en STOR påse sura vingummin på Ö&B för ett par dagar sen. Ren impuls. Ångrar det nu för jag kan inte låta bli att stoppa i mig hela tiden. Urk.
                        
                                               Det har slutat snöa. SNÖA ja.

Kommentarer
Postat av: mats

..Har ett oanvänt USb som bara ligger,går in en jäkla massa bilder på det...du kan ta den..hej

2010-03-28 @ 15:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0