Vasaloppet

Vaknade gör-tidigt (5.30) och nu sitter jag här söndag morgon vid datorn, i radion har dom dragit igång sändningen från Vasaloppet. Jörgen Aukland, Jerry Ahlen (?), Anders Södergren (?) hör jag. 


       
        Från TV-program efter OS. Vet inte om jag hörde rätt att han ska köra idag.


Anledningen till att jag blev klarvaken imorse var nog att jag började fundera var mobilen tagit vägen. Lite viktigt just nu att jag har koll på telefonen. Efter mycket letande hittade jag den på ett helt udda ställe. Lagt den högst upp på bokhyllan i hallen, där lägger jag den ALDRIG annars. Skärpning. 


       
                             Katterna har knappt vaknat - inte Lucky i alla fall


       


       


       
                                                                 Zzzzzzzz


                               Undrar om Mollie med föräldrar är vakna också....


                   
        

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0