Ved, rådjur, fåglar och katter - ja dä ä mitt liv dä, se! (Söderkåkar)

       


       
                                   Skulle ni vilja ha det så här i hallen?

Priset för det här livet är att man måste ha en sop o skyffel i varje rum - helst Kronborsten (jag är kännare). Att utfodra alla djur kostar pengar - men jag går ju aldrig på krogen! brukar jag säja. Numer köper jag hellre några kubik ved än eleganta skinnstövlar. Så kan det gå! 


       
RIK känner jag mig när jag har det så här. Snustorr ved att tända med och värmeloggs att förstärka med. 


        Det påstås att det ska bli sol och värme på dagarna i nästa vecka. Tro på det?

Kommentarer
Postat av: ida

tycker det värkar som om du har det ganska bra tycker jag!:D

blir sugen att komma o sova över någon helg...:)



PS. Sheena har dött:(

2010-03-02 @ 14:17:25
URL: http://pido.bloggsida.se
Postat av: Farmor

Men Ida, vad blev det med katten?? Har du sett dom fina fotona på henne som jag knäppte hos er?

Jo du kan vara här på "semester" till veckan. Kanske en sväng till IKEA i Gävle också.

2010-03-03 @ 00:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0