Diskus 24 april

                    Medan Sören jobbade på gick jag en sväng till Diskusvägen....


       


      
                                         ....och där låg en trött Findus


       
                                        ......och där stod ett trött växthus 


       
                          Grannarna satt ute och fikade som alla andra vårar


       
                                                        Skuggmorellen


       
                              Gammal humle - bättre att ta ner på hösten... 


       
                                                      Ingen har tid att vila


       
Vet precis när jag tappade det här när jag skottade snö, kanske i januari. Tinat fram nu. 


       

                                                        SLUT 24 april
           Nu är det 9 maj och det är kallt ute och jag är förkyld och inte lite heller.         


       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0