Turdag

                          Musse har börjat vara hemma igen. Cool som vanligt. 


       


Var till Iggesund idag, men det blev inte som jag tänkt mig. Kom strax efter den hemska trafikolyckan på E4. Och där blev jag sittande i över en timme och framför i mörkret tusen blåljus och en väldig aktivitet. Långt efteråt kom jag att tänka på att jag kunde ha varit några minuter tidigare och mött den där bilen...det var en frontalkrock.

Fick åka hem igen utan att ha gjort det jag skulle. Sen fick jag veta att Ida ligger på Hudiksvalls sjukhus, en av hästarna hade blivit skrämd när hon höll på med den. Dessbättre tycks det ha gått bra. Tur igen, säjer jag.

Så man kan gå och lägga sig i relativt lugn inatt igen. Tur! Finns ingenting att klaga på. Så natti! 


       
                                                               Madde


Kommentarer
Postat av: Millan

Det gick mindre bra med den fina cykeln som hon landade på (den hon fick av er.)Bakdäcket ser ut som en åtta så det är inte så konstigt att hon har ont lilla Gullefjun.

2010-11-05 @ 18:58:29
URL: http://segeraker.blogspot.com
Postat av: Marion

Oj, så lik vår katt Linus! Teckningen, den rosa nosen och vit runt ögon och nos! Kul! :)

2010-11-12 @ 10:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0