Tråk-Telia!

Först tippade Skvittan ur en hel kaffekopp över datorn. Sen hällde jag ur kaffet ur datorn. Sen var den död.
Nu har jag fått ta ner Eyvinds dator (en av dom) till Skyttevägen. Bra! Den blir bra att ha i köket där, på bordet vid sidan av matbordet. MEN....trådlösa internet gick inte så jag måste få nytt. Snart en vecka sen beställningen, det ska vara nytt avtal..??

Nu ska vi se om det finns nån fin bild i den här datorn (på Diskusvägen) att lägga in på bloggen.


       
Det här är original-Svarten. Här är han sjuk och fann sig i att vara inne. Att han överlevde var ett under. Sen blev han van att gå in. 


       


       
                                                      Missan i skottkärra


       
                     Lilla Angel, Tigers syster. Hon blev sjuk och överlevde inte. 


       
                                                    Tiger, liten vild kille


       
                                         Svarten innan han blev "innekatt"


       
                                         Sista sommaren tror jag det var....


       


       
                     Första gången jag fick lyfta upp honom, troligen vintern 2004.


       
                      Nog med katter. Här var det fisk - Findus, Ida o Mats.


        
                                                        Ida med vimman


       
                                                               Ida i koja


       


       
                                       Och Ida i Marmen. Ser skönt ut va?


       
                                     Så här såg det ut i skäret julafton 2006!


       
                                           Alexandra o jag var i Stockholm


       


       
                                                        Norrmalmstorg


Nu får det vara nog för idag. Fler bilder kommer, det finns ju massor i den här datorn...

Kommentarer
Postat av: Alex

Roligt med bilderna. Kanske du kan skicka ett par till mig?

2010-09-05 @ 21:54:41
Postat av: Farmor

Jag skickar dom så småningom....

2010-09-06 @ 13:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0