Uteplats o flugsnappare

Lite kall men solig dag. Flugsnapparen har kommit. Uteplatsen klar (jag behövde inte göra ett jota). 

       


       


       
                            Många katter är det - Lisa, Bill o Bull, eller Bull o Bill


               
                                                Visst är hon snygg, Lisa


       
                                                           Plantering på gång


       
                                                                     Hojen


               
                                                            Jessi

                        Nu ska jag göra biffar och sen plantera penséerna.


Kommentarer
Postat av: Mari

Men vad fint det blev med uteplatsen!



Detta är nog första gången i mitt 23 (snart 24) åriga liv som jag känner att jag skulle vilja ha ett eget hus med trädgård att fixa och dona med. Man blir verkligen inspirerad av dina bilder.



Tror nog jag helt spontant åker ner till farmor och farfars stuga någon dag och krattar innan de själva hinner dit och slita ut sig :P

2011-04-20 @ 19:31:09
URL: http://www.mariekengren.se
Postat av: Lillemor

Ja det är härligt med trädgård om man har tid o energi. Jag vill aldrig mer bo i lägenhet.

Har en grill som ska monteras - nån gång i sommar kan väl styrelsen ta en eftermiddag med grillning här...eller kanske vi ännu hellre ska skaffa möbler o grill till Östanbo! Ja så blir det nog.

2011-04-20 @ 23:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0