Potta

Igår blev jag inkallad för att få en försenad födelsedagspresent. Så jag åkte direkt från stan till Alexandra, väldigt trött efter jobbig dag, men pott-presenten och fika med många kakor gjorde att jag orkade bli kvar till in på nattkröken. 


               

Hon har satt ihop den själv, fin! Hon har en väldig talang för sånt. Varifrån kommer den tro..?? ; -)
Vi pratade om vad man kan göra för gula huset i sommar (innan det ruttnar). MYCKET!!!

Alexandra hade köpt en gammal barnstol på loppis, en sån där hög sak av trä som vi från 40-50-60-talen kommer ihåg. Hon hade målat den svart. Snyggt. Men hon hade inte fattat varför det satt hjul på den, mitt bak på benen...haha, det måste till en som är född 46 för att tala om det! Man viker ju ihop stolen så får man ett litet bord med stol åt ungen. Fiffigt! Lägg ut den på din blogg, A!


       
                                            Dagens bukett i kattfri-rummet


               
Den här köpte jag när Camilla, Adam o jag var på bokrea. Härlig bok. Tänk, jag skulle vilja renovera tegeltaket här (nu suckar en del), i den här boken står det hur man gör. 


               
Måste väl ha en katt med idag också...Strimma Lovisa poserar i sängvärmen


       

Kommentarer
Postat av: Mari

Mycket snygg potta!

2011-03-09 @ 14:21:23
URL: http://www.mariekengren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0