Miss Lucky har flyttat

       


Inte är det roligt inte, men till slut måste dom ju flytta. Hon bor nu i Östanbo och kommer att bli väldigt bortskämd tror jag.

Stormen kring katthemmet har blåst över för denna gång. Länsstyrelsen tar inte upp några sk anmälningar och lämnar inte ut uppgifter till galenpannorna. Och dom gjorde ett (oväntat) besök igår. Vi har stöd från det hållet så det är bara att jobba på som vi tänkt. Därför ska vi fira lite med en katt-tårta på torsdag tänkte vi, samtidigt som vi tar en städdag. 


               
                                        Före besök av sidensvansar.... 


               
                             Eller var det den här som åt upp alla bären?


Kommentarer
Postat av: Millan

Vad skönt att de är vettiga på Länsstyrelsen iaf! Jag vet ju ingenting då jag inte kan ta mig in på forumet.

2011-11-08 @ 20:44:39
URL: http://segeraker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0