Tävling

"Den som har flest prylar (eller pengar) när den dör, den vinner" brukar man säja.
Jag ska ställa upp i pryltävlingen. Eller också rensa, lämna till loppis och få lite lugn här...

       
                                               Pettsons kök? Nåt för Tradera?


       
                      Smaklöst. Sammansättningen menar jag. Den är slumpartad.


               
                               Jugendlampa i alla fall...med spindelväv


       
                             Trisse, kort och bred och världens mjukaste päls


                
                                           Bull, snygg och väldigt gosig


                
                                                          Trisse igen


       
                                           Vem vill ha ett piano till skänks?


       
                                                             Morgon-TV 


       
                                       Ser ni...vad heter han....längst upp.... 


       
                                                     Morran på skrivbordet 


       
                                   Kommer från Ideella "djurskyddet" faktiskt


               
                                           Den här tar andan ur en, va

Så där. Jag trivs här jag, det gör katterna också. Mer städat kunde det vara. Det blir när man får tid. Men nu får det inte bli ett nytt år utan att rummen o köket är uppfixade med färg, tapeter o nåt nytt golv. 

Det finns visst en o annan kärring som engagerar sig i hur det ser ut här. Ser knappast min blogg, men man vet aldrig! Tänk att det finns kärringar i yngre generationer än jag som ids prata om sånt. Man upphör aldrig att förvånas! Här bjuder jag på illustrationer till skitpratet i alla fall. 

                                                         Till katthuset. Hej då!
         

Kommentarer
Postat av: mats

Fråga Resurscentrum om dom kan köra pianot..om det är någon som vill ha det..fråga Bror Törnell om han vet någon...vad gäller sista delen säger jag bara: hur orkar vissa bry sig..

2012-02-12 @ 11:53:06
Postat av: Millan

Jag TROR att Ida fortfarande vill ha pianot.

2012-02-27 @ 23:03:10
URL: http://segeraker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0