Om Pissråttor

                        Man borde inte kalla folk för Pissråttor....stackars råttor!
Titta här vilken fin stackare. En mus är det väl, men ändå. Tror det var Loranga som kom in med den. 

       


       


       

Det börjar verkligen bli vår. Synd att man är förbannad för jämnan. Nu börjar jag förstå hur det går till när folk blir rättshaverister. Hur fan är det ställt i huvudet på dom som är valda till förtroendeuppdrag i den här kommunen? Är det fullt av ego och skitviktighet? 
Jävlar om jag betett mig så här i landstingsuppdraget!!!! 

I klartext: Bill & Bull har skrivit två medborgarmotioner, två skrivelser till KUS-nämnden, julbrev till drygt 60 politiker (det ångrar jag, det var dom inte värda). Inte ett livstecken från dom (utom från Laurin i SPI). 

Föreningen har uppträtt korrekt hela vägen och bitit ihop inför dumheter och vrångheter och arrogans från alla möjliga. Slut med det.  

Jag säjer bara en sak: Bromsäng. DÅ fanns det beslutspotens... Eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0