Va fyller jag år idag??

Kom hem från stan, på bron stod fyra fina rosplantor i krukor. Sen fick jag veta att det var Alexandra som varit här och lämnat dom. Tack!
Ställde ut rosorna bland dom redan planterade. Får se imorgon hur jag gör, om dom får egen plats eller tillsammans med dom andra.
 
 
 
                                   Det blir snart en tur till Långtå med gammal ribb
 
                                        Så här såg det ut innan jag åkte till stan
 
         
 
         
                                                      Dom här lever farligt nu
 
         
 
 
 
                                           Så här såg det ut när jag kom hem ikväll
 
 
                                                     Gissa vad det här är
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mari

Sista bilden är en sån här grej som man stänger och låser fast fönster med, vet ej vad de heter :-)

2013-07-17 @ 00:34:30
URL: http://www.mariekengren.se
Postat av: Lillemor

Rätt Mari! Fönsterhake kanske? jag vet inte riktigt.
Antikvärde har den i alla fall....

2013-07-17 @ 10:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0