Vågar jag koja nu?

Nu är klockan över 23, och trött är jag. Borde gå att sova hela natten nu.
Idag har jag inte gjort mycket nytta men var i alla fall till Långtå och till Forsells och där hittade jag pinnar till stöd i hallonhäcken.
 
         
                                              Krollilja som snart ska blomma
Men nu måste jag stänga av radion. Karlavagnen....psykologer pratar med folk som ringer in...låter som nåt skämt om 70-talet. "Men Carina, du KÄNNER ju nånting"...
 
 
         
                                                            Stege! Kul!!
 
                                                  Rosor som ska planteras
 
         
                                      Pion som jag snodde på Diskusvägen
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0