Ja så är det verkligen höst....

       
Måns är vit och fin efter sommaren men snart går han väl in i brända huset och bökar igen...
 
       
Madde kom in med denna stackare, och ropade efter Bamse. Han har ju flyttat vet du väl, sa jag. Inte blev jag glad inte. Först trodde jag att det är en pilfink, men vad är det för sort?
 
               
 
       
        Har jag verkligen inte tagit nåt foto när allt utom små fönstren är klart??
 
       
                                                                     Här ser man i alla fall ribben
 
       
                       Ett två tre, på det fjärde gäller det, på det femte smäller det...? NU börjar jag.
 
       
                                                                   Parkering Marma-style
 
                      
                                                                                Dodongrönnen
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jag själv

Det heter: Ett två tre, på det fjärde ska det ske, på det femte gäller det, på det sjätte smäller det...

2013-09-23 @ 00:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0