Mera höst

           
 
Lite höstfint på övervåningen, men det börjar bli kallt, hit når inte kaminvärmen. Men eftersom jag är principfast inbillar jag mig så blir det ingen pelletseldning förrän tidigast den 1 oktober. Nu ska jag beställa pellets, fem pallar.
 
 
           
                                                                      Hampan trivs
 
           
                                                     Måns poserar framför nya pirran
 
           
                                                        Oj då livsfarligt att mlamla ner!
 
           
                                   Fint i uthusfönstret, eller hur. Städning pågår där inne.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0